سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنیک (پنجاه نکته)

سلام دوستای گلم. امشب هم دو تای دیگه ازون 50 تکنیک استنداپ رو گذاشتم براتون. راستی من یکی از قابلمه هام رو تونستم با یکی از مایتابه ها جفت و جور کنم. یعنی میذارم یک چیزی تو قابلمه هه بپزه بعدش مایتابه رو میذارم سرش یک طوری جفت میشه انگار که زودپز خریدم. خیلی حال کردم.

5- تکنیکهای استنداپ را یاد بگیرید

قبلا از اینکه شما یک استنداپ کمدین باشید عده زیادی در این مسیر بوده اند که گامهای بسیاری از شما جلوترند. سعی نکنید که همه چیز را با آزمون و خطا بیاموزید. این کار فقط شما را عقب تر می اندازد. هر روز در پی مطالعه موارد جدید و تجربیات دیگران باشید و سعی کنید نکته های زیادی بیاموزید. شاید به این روش بهترین و راحت ترین استنداپ کمدی را اجرا نکنید اما با تمرین اصول توصیه شده چه در نوشتار و چه در اجرا بسیار موثرتر از زمانی عمل خواهید کرد که خودتان بخواهید چیزی یاد بگیرید.

6- نقطه نظرهای خاص خودتان را داشته باشید

کمدینی  که همه چیز تعریف می کند تا مردم را بخنداند جذابیت خیلی کمتری نسبت به هنرمندی دارد که نقطه نظرهای خاص خود را دارد. بذارید براتون یک مثال بزنم امیر مهدی ژوله رو در برنامه خندوانه حتما یادتون میاد که جزو نفرات اول بود. به نظرتون نقطه نظرشون چی بود؟ آقای ژوله مقایسه بچه های قدیم و بچه های الان و اینکه ما دهه شصتیا چه بدبختیهایی کشیدیم و اینها موضوع و یا نقطه نظرشون بود. برای همه ما جذابیت داشت که صحبتهاش رو دنبال کنیم و بعد از چند اجرا نقطه نظرش هم قابل کشف بود. یا ماز جبرانی عزیز نقطه نظرشون مبارزه با نژاد پرستی و معرفی برخی از فرهنگهای خوب ایرانیه. ایشون آدم حساسی به نوع بشر هستن و روی هم رفته قشرهای آسیب پذیر رو هدف میگیرن و ازشون تا یک حدی دفاع می کنن. سعی کنیم به عنوان یک کمدین نقطه نظر و موضع خودتون رو مشخص کنیم.من نقطه نظرم ناسیونالیسم افراطیه. شما چطور؟

(نرگس بهرامی: بیدار).